Felfrissült Győr büszkesége: itt az új Audi TT
Hivatalosan is leleplezték a Magyarországon készülő német sportkocsi legfrissebb kiadását.
Hivatalosan is leleplezték a Magyarországon készülő német sportkocsi legfrissebb kiadását.
Ez a TT pillanatok alatt bebizonyítja, hogy nem egy divatos női kis sportkocsi, hanem egy kőkemény utcai versenyautó, aminél talán csak a kilőtt puskagolyó hasít jobban a levegőben. Nem mellesleg Győrben gyártják.
A sportautós élvezeteket közel tökéletesen kiszolgáló autó lett az új Audi TT RS. A kis kupé rettenetesen gyors, minden porcikájában nagyon modern, miközben hét közben sem teljesen használhatatlan. Az öthengeres motor hangja pedig veszélyesen addiktív. És nem mellesleg Győrben készül.
Az Audi TT sofőrje 135 ezer kilométert tett meg olajcsere nélkül.
Egyszerre kupé és roadster változatban is bemutatkozott Pekingben az új Audi TT RS.
A németek egy olyan projekten dolgozhatnak, ami a TT és az R8 közötti piaci rést töltheti be.
Hat helyszínnel és 18 állandó résztvevővel indult el idén az Audi TT Cup, amelynek a harmadik futamán jókora balesettel sikerült magára vonnia a figyelmet a pilótáknak.
Az új TT Roadster árnyalatnyival rövidebb, mint elődje, kicsit szűkebb is vállban, és alacsonyabb is. Ez aztán végképp nem egy családi autó.
Elkezdődött szerdán az idén áprilisban, Pekingben bemutatott új Audi modell, a TT RS sorozatgyártása.
A családiasított, négyajtós Audi TT Sportback, a TT egyéb variánsaihoz hasonlóan Győrben készül majd.
A Clubsport Turbo tanulmányautó mozgatásáról a 2.5 literes öthengeres motor gondoskodik, egy elektromos kompresszorral és egy hagyományos turbóval megtámogatva.
Az általában elég jól informált Autocar brit magazinnak árulták el a stuttgarti márka részéről, hogy egy sportos 2+2 üléses modellt is hoznának a kompakt méretű autóik közé.
Állandó-összkerékhajtásának köszönhetően akár síelni is el lehet indulni a harmadik generációs TT Roadsterrel, a sílécet viszont ajánlatos a helyszínen bérelni.
Egyelőre még csak tanulmányautó formájában, de ha sikert arat, csak idő kérdése, hogy sorozatgyártásba kerüljön.
Legyen szexi, legyen forradalmi, de közben óvja ismert ertékeit. A harmadik nemzedéknél jár az Audi sportkupéja, a TT, amely egyre méltóbb nevéhez. Spanyolország szerpentinjein próbálhattuk ki az újdonságot.
Bár új csapatánál, az angol Ipswich Town-nál még nem bizonyított, egy Audi TT-t már vásárolt magának a 24 esztendős Bajner Bálint.
Megkapták az idei évre szóló „vállalati” autóikat a bajor focicsapat tagjai. Az Audi választékának krémjét kérték persze a labdarúgók.
Európában őszre tervezi a harmadik generációs TT piaci bevezetését az Audi; Magyarország az elsők között lesz, ahol megkezdődik az új modell értékesítése – közölte az MTI érdeklődésére a konszern magyarországi leányvállalata.
A négykarikások ötvözni akarták a sportosságot és a praktikumot, mindezt hibrid hajtáslánccal párosítva.
Az Audi TT tizennégy évvel ezelőtt űrhajóként landolt a kereskedésekben, hiszen gömbölyded formavilágával olyan autót terveztek a németek, ami egészen egyedülállóra sikeredett.